när jag har dig har jag allt jag någonsin önskat mig

nu har jag då bytit blogg till den här,
har inte kunnat blogga från mobilen för det har dampat sönder
så nu kör jag på den här ist!

efter skolan gick jag till älskling med albin.
vi gjorde ingenting, satt& spelade wordfeud typ
försökte fixa med min blogg men det gick åt skogen, hehe
när jag kom hem åt jag kycklingpaj som pappsen gjort
sen gjorde jag ännu ett försök med min blogg, tillslut fick
min back-up hanna ställa upp! hon fixade allt, duktig tjej!
http://hhhannahhhs.blogg.se/

senare kom bästavän till mig. vi har sjungit& snackat massa gojja
snart ska vi iväg på träning, till tio! PUUUH
HÖRS. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0