keeek'

seeeg dag
gick upp alldeles för tidigt för en alldeles onödig dag
har inte haft en ennnnnnda lektion idag
redovisningar hela förmiddagen, tror det gick ganska bra för oss!
efter det hade vi typ tre timmars rast, åt aaasgod mat. spagetthi♥
hade någon "kärleks-dag" den var säämst. föredrag i aulan,
vi gick hem efter halva. hann somna tre gånger kände att det var dags att röra
på sig då. gick hem till älskling& soooov.
nu är oskar& micke här, dom kollar på simpson och jag har suttit
och gjort idrottsanalysen klar som ska vara inne i morgon.
senare ska vi hem till mig, träning ikvl!!
imorgon är det sovmorgon, ääääntligen
så hejdå
image description
världens bästa kompis
jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä jag sitter brevid världensbästa <3älskar dig <333

2011-11-24 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0