vad jag än gör kommer jag aldrig kunna besegra allt du gjort för mig

min alldra bästavän är omtänksam, stark, rolig.
hon ställer alltid upp och sätter alltid sina vänner före sig själv.
det är det jag älskar med henne.
idag hade vi en hel dag tillsammans, bara hon& jag. vi gjorde det vi är bäst på,
shoppa! var jätte länge sen det fanns den tiden och jag är så glad för
så här mycket har jag inte skrattat på länge.
ville bara göra ett litet snabbt inlägg för att visa att du är det bästa jag har
och jag är så jävla stolt över dig, för den du är.
jag älskar dig min finaste vän, Cajsa Andersson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi :* det är inte bara jag som är rolig och

Omtänksam de är ju du med vännen: har haft skit skoj med dig idag en av dom absolut bästa dagarna och det blir fler:D du är det finaste jag har, älskar dig bästavännen min :<3333

2011-12-29 @ 17:54:39
Postat av: Anonym

Och glöm aldrig de :*<333

2011-12-29 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0