ULLARED

ååååh vilken lång dag!
min käraste vän stallde klockan på fyra, men stängde av alarmet
så halv fem kom mamma uppspringandes& undra varför i hela friden vi ligger och sover.
men på tjugo minuter hann vi fixa i ordning oss, packa matsäcken& äta. duktigt!
kenneth& albin kom förbi vid fem vi ladda bilen med musik& poppade iväg.
hade lovat varandra att INTE sova för att hålla kenneth vaken, men icke sa nicke
efter några minuter sov både albin& cajsa. jag slumra till några minuter när huvet hängde nere
på golvet. haha! skulle tagit med tändstickor och satt i ögonen ;) ettt tips!
vi kom fram vid nio efter att ha tagit en deeel bensträckare på vägen.
när vi var därinne var det fullt ös medvetslös, hade en lååång lista med saker från mammsen.
satt väl& åt sådär någon timme innan vi gick tillbaka& shoppa. vi lyckades också ha ner
typ 6 glas i backen. alla kolla. vi garva så vi kissa på. alla kollade mer. och vi garvade mer.
och det var rent allmänt kaos. men roligt var det.
när benen inte orka bära en längre gick vi ut i bilen där två trötta killar satt och sov. HAHA
jag dog. dom hade suttit där ett bra tag och sovit. gulligt
när vi kom hem efter att ha åkt fel ett antal gånger, eller juste måste bara tillägga att cajsa& albin sov
på vägen hem också, JAG VAR VAKEN HEEELA VÄGEN. stolt
men iaf, tacos stod på bordet, kusin var här, brasan var tänd& granen var klädd. myspys
när kenneth& cajsa åkt hem klädde jag och malin om granen, herregud mamma!
nu är den superduper fin.

känner att det här blev en bok men jooo, ligger i sängen med datorn i knät.
ska snart alldeles strax sova, först ska jag försöka få min pojke att prata med mig.
saknar han så♥♥
DAGEN HAR IALLAFALL VARIT TOPPEN OCH HÄR KOMMER LITE BILDER PÅ VAD JAG HAR KÖPT:


+massssa julklappar!



kofta& ett juligt iphone fodral






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0