'jag tror inte att det är sant fast det är sant så det är svårt att tro

home'
hemma efter en lång dag&en kort helg.
har inte varit hemma sen i lördaaaaags.
skolan var en plåga, huvudvärk, ryggont& piss trött. inte kul
sjukgymnasten direkt från bussen& det gjorde min dag& heela min jul
allt har gått bra& den 17 januari får jag spela min första match!
kan inte fatta att det var ett år sen jag skada mig,
ett år med slit& träning, glädje&tårar
men det har gått riktigt fort och jag är super taggad för att gå ut på
planen igen, känner glädjen rusar i hela kroppen. wohooo!!!

är hemma nu& ska hoppa in i duschen för sedan dejta sängen.
längtat sen jag gick upp imorse
&ikväll ska pappa göra tomtegröt, MUMS
hörs rå

image description
glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0