jag går den vägen du har gått går i dina fotspår och gör som du, precis som du

godmorgon
jag är skapligt pigg för att vara mig, riktigt skönt
gårkvällen spenderades med moster& kusiner. vi mös framför soffan
med glögg& kollade på Jägarna 2, alla satt spända i soffan. riktigt bra film!!
efter det drack vi te& nybakat bröd. vid elva kom vi på att vi kanske skulle plocka
bort& gå till sängs. hehe.
jag& ronja satt och pratade till halv ett, sen kollade vi på one tree hill innan  vi somnade.
och jag måste berätta vad min söta morfar sa igår när vi ringde honom

jag: hej morfar
morfar: tjenare
jag: jooo, det är ju mellandagsrea imorgon och jag& ronja tänkte åka dit..
morfar: ja det är det (jätte glad) får man hänga med? :D:D:D:D:D:DD:DD

HAHAH, vid dog. så söt


nu ska vi alltså fixa oss för att dra iväg en snabbis innan hela släkten kommer,
får se hur det går. hihi
ha det bra så länge. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0