jag fick den chansen men den försvann. nu är det borta nu är det bara jag kvar

blääää vad trött jag är. somnade assent igår& mamma väckte mig nio. mot kalas för sötjacob som fyller på tisdag! kom hem vid halv ett, åt en potatis& la mig och sov i 23 minuter. värt
iväg på match med feber& elände, jäkla sandra som tvinga dit mig. men som jag saknar dig
nu har jag  duschat& druckit glögg med familjen.
ska bädda ner mig och kolla på One Tree Hill innan mitt hjärta kommer hit och tar hand om mig♥
får se om de blir av med skola imorgon.
har också prov på tisdag, men har INGEN ork alls till att plugga. men kanske måste börja någongång, usch
JAJA, vi hörs.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0