du tror det är bättre än bra för att undvika den tuffa sanningen

godmorgonn
börjar halv ett idag, engelskaprov& sen åka hem. värt
och igår la jag över ALLA plugggrejer för jag skulle ta hem det&
börja plugga. OCH SÅ GLÖMMER JAG ALLT I SKOLAN.
så jävla klantig, får väl se hur provet igår idag. har knappt kollat på det
tur att min bästavän skickade orden till mig iaf.
jaja, stallde klockan på tio. vaknade halv nio av att jag ramla ur sängen,
min pojke tog upp heela.
nu har jag laddat in halva säsong 6 av one tree hill i mobilen,
taggad till tusen för imorgon åker vi till STOCKHOLM!!
shopping& polismusseét, kommer bli grymt kul!
på fredag har vi sovmorgon& sen slutar vi vid två. haha älska skolan♥
och snart är det jullov. och på lördag åker jag förhoppningsvis till ullared.
och om 10 dagar är det julafton. och idag blir jag brunett.
superduper lycklig tjej.
nej, nu står frukosten på bordet ska göra pojken sällskap,
hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0