CRAZY GIRLS

lite dålig uppdatering här inne.
igår sov jag till halv ett, underbart!
kollade igenom halva säsong 7 av one tree hill
senare kom mina hjärtebarn, vi eldade i kamin, mös, kollade på vampire diaries,
pratade, gjorde varma mackor& drack te. somnade vid halv två och idag stallde vi klockan
på 9 jag stängde av den så gick vi upp halv elva. blev lite stressigt när bussen gick tolv.
duscha och åt sen drog vi iväg hem till cornelia. vi har fixat efterrätten, nu har cajsa satt på mina
lösnaglar. sen blir det att laga trerätters, fixa oss& mysa. innan vi drar iväg till hallsberg! WOOOHO
först ska vi äta trerätters som består av
förrätt: rostad macka med skagenröra
middag: fläskfilé, hackelbackspotatis& bearneisssås
efterrätt: vitchokladmousse med hallon
tror det kommer bli en toppenkväll!!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA


jag älskar er mina underbarlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0